Usklađenost & preuzimanje rokova
Pratimo propise i procedure, predajemo prijave na vreme i odgovaramo za rokove.
Brza i jasna komunikacija
Kratke linije komunikacije, realni rokovi i konkretne preporuke bez “računovodstvenog žargona”.
Transparentni paketi
Dogovorene cene i jasno definisan obim posla — bez skrivenih troškova.
25+
godina iskustva150+
aktivnih klijenata99%
predaja na vreme3
kanala podrške (tel/mail/uživo)Kako radimo?
Jednostavan proces u 4 koraka.
1. Uvodni razgovor
Razumemo biznis, obim posla i rokove.
2. Ponuda i ugovor
Jasni paketi i odgovornosti.
3. Preuzimanje operative
Rokovi, prijave, evidencije i SEF.
4. Izveštavanje i savet
Mes. izveštaji i preporuke za odluke.
Šta kažu klijenti?
Kratke preporuke naših klijenata.
“Preuzeli su rokove i rasteretili nas administracije. Komunikacija brza i jasna.”
“Savet o prelasku sa paušala bio je presudan. Sada imamo jasnu sliku troškova.”
Spremni da krenemo?
Pošaljite nam poruku — javimo se u najkraćem roku.
Zatražite ponudu / konsultacije