Imate pitanje? Tu su odgovori.
Ako ne nađete odgovor, kontaktirajte nas.
Kratak poziv/sastanak, prikupljanje dokumentacije i definisanje obima usluga. Nakon ponude i ugovora preuzimamo rokove i operativu.
Da. Radimo inicijalno podešavanje, obuku i svakodnevnu podršku u radu sa SEF-om.
APR/PIB, prethodni bilansi i evidencije, ugovori sa zaposlenima, podaci o osnovnim sredstvima i otvorenim potraživanjima/obavezama.
Na osnovu obima dokumentacije, broja zaposlenih, posebnih zahteva i softverske podrške. Posle kratkog upitnika šaljemo preciznu ponudu.
Da. Radimo i sa preduzetnicima (paušal/vođenje knjiga) i sa DOO različitih delatnosti.
Mi pripremamo i podnosimo PDV prijave u dogovorenim rokovima (tipično do 15. u mesecu za prethodni).
Da, kompletan obračun plata, prijave/odjave zaposlenih, ugovori i vođenje evidencija.
Da. Pripremamo bilanse i prateće izveštaje, kao i dokumentaciju za banke i partnere.
Po izboru: fizički, kurirski ili digitalno (email/cloud). Dogovaramo format i imenovanje fajlova.
Da. Ugovor sadrži klauzule o poverljivosti i obradi podataka u skladu sa propisima.
Da. Savetujemo i operativno vodimo postupak prelaska, uz planiranje poreskih obaveza.
Pozovite 024528419 ili pošaljite upit preko kontakt forme odgovor stiže u najkraćem roku.