Preskoči na sadržaj

Često postavljana pitanja – Economic SR

Odgovori na najčešća pitanja naših klijenata o knjigovodstvu, obračunu plata, PDV prijavama, SEF e-fakturama i drugim računovodstvenim uslugama. Ako ne pronađete odgovor ovde, slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo pomoći.

  • Brzi odgovori
  • Praktične informacije
  • Podrška prilagođena vama
Često postavljana pitanja - Economic SR

Imate pitanje? Tu su odgovori.

Ako ne nađete odgovor, kontaktirajte nas.

Kratak poziv/sastanak, prikupljanje dokumentacije i definisanje obima usluga. Nakon ponude i ugovora preuzimamo rokove i operativu.

Da. Radimo inicijalno podešavanje, obuku i svakodnevnu podršku u radu sa SEF-om.

APR/PIB, prethodni bilansi i evidencije, ugovori sa zaposlenima, podaci o osnovnim sredstvima i otvorenim potraživanjima/obavezama.

Na osnovu obima dokumentacije, broja zaposlenih, posebnih zahteva i softverske podrške. Posle kratkog upitnika šaljemo preciznu ponudu.

Da. Radimo i sa preduzetnicima (paušal/vođenje knjiga) i sa DOO različitih delatnosti.

Mi pripremamo i podnosimo PDV prijave u dogovorenim rokovima (tipično do 15. u mesecu za prethodni).

Da, kompletan obračun plata, prijave/odjave zaposlenih, ugovori i vođenje evidencija.

Da. Pripremamo bilanse i prateće izveštaje, kao i dokumentaciju za banke i partnere.

Po izboru: fizički, kurirski ili digitalno (email/cloud). Dogovaramo format i imenovanje fajlova.

Da. Ugovor sadrži klauzule o poverljivosti i obradi podataka u skladu sa propisima.

Da. Savetujemo i operativno vodimo postupak prelaska, uz planiranje poreskih obaveza.

Pozovite 024528419 ili pošaljite upit preko kontakt forme odgovor stiže u najkraćem roku.
Pozovi